Skip to main content

Kampung kita bukan di sini.

Alhamdulillah syukur kepada ALLAH diizinkan saya dan Abdullah pulang ke kampung halaman tiga hari dua malam..lepas tu, rasa nak duduk lama-lama lagi :(
 
Alhamdulillah bila saya balik kampung, saya ada madu-madu untuk jaga keperluan suami saya, saya tak dapat bayangkan hidup saya tanpa  madu :D
 
Kenapa seronok balik kampung? Sebab itu tempat asal kita. Ada mak abah atau orang-orang yang kita rindu dan sayang..Di malaysia ini, kampung maksudnya kawasan yang damai dan hijau, macam kampung terpencil saya..rasa tenangggg sekali alhamdulillah..
 
Tapi,
 
setinggi mana pun rindu dan suka pada kampung, ini masih bukan kampung kita yang sebenar. Kita punya kampung sebenar adalah....________.
 
Ya ALLAH, kembalikan kami ke kampung halaman yang abadi, dengan jiwa yang tenang dan selamat kekal abadi, bersama semua yang kami sayang :'(
 
:: Abdullah sangat gembira di kebun Atok Denan ::






 
 







:: Alhamdulillah Abdullah dapat tengok sepasang angsa, sekawan lembu dan kambing..hee..::



:: Hari yang memenatkan bila Abdullah banyak belajar dan observe benda baru di kampung..walau hari-hari saya gaduh dengan hero saya ni, rasa sayang sekelumit pun tak berkurang..hebatnya kasih ibu yang ALLAH titipkan di jantung hati kita kan...^_^ cuba gaduh dengan suami haha.. eh sayang melangit jugak kan kat suami kan..;)))






 

Comments

Popular posts from this blog

Menjadi isteri kedua

Ketika suami menikah lagi...

Ali ditegah memadukan Fatimah?

Pengalaman Sebagai Pembantu Di Klinik

Suami Isteri: Berbaloikah Perhubungan Jarak Jauh?