Thursday, January 10, 2013

MUmS Group ke Bukit Cherakah :D


Singgah di Taman Haiwan yang ada rusa, parrot, sekumpulan merpati, kuda dan monyet monyet liar bergayut di sekeliling :D pada Khamis, 10 Januari, 2013 - berkumpul di Bukit Cherakah pukul 10.30 pagi.


Terpegun, teruja si ibu si anak bila parrot mengucapkan Assalammualaikum dan apa khabar :D


Di laluan rumah salji, ibu dan anak kesejukan, tak bersedia dengan baju tebal :O


Anak-anak tak sabar menuunggu kedatangan Uncle Driver bus yang membawa semua berkeliling percuma di Bukit Cherakah :D Alhamdulillah beberapa jam yang memenatkan ibu anak tetapi pembelajaran dan pengalaman yang menarik untuk anak-anak semua ..!


Membawa semuanya sepuluh orang anak-anak bawah 5 tahun, termasuk dua orang dalam perut :P insyaALLAH. terima kasih ALLAH atas nikmat sihat dan masa lapang pada kami...moga bertemu lagi di playdate next week..!



________________________________




4 comments:

NZMA said...

Assalammualaikum kak..

Diakhir entri macam bunyi-bunyi kak mengandung je.

Betul ke?

Tahniah. :)

salina said...

haah... pastu... ckp 2 org lagi... kembar ke kak? klu betul... tahniah...?

ANISRAHIM said...

Kembar? tahniah, sy pon nak kembar jgk, insya Allah. Akak byk berckp pasal poligami. Sy pernah dilamar utk dijadikan isteri no 2, tp sy tolak atas sbb2 tertentu dan waktu tu, mungkin sy masih terlalu muda, baru 20 tahun, skrg umor sy 25 :D

Anonymous said...

Rasa jeles pula x join..
rasa rindu dgn moms group..
Aishah farabi *^▁^*

Poligami: Sebelum Bercerai

#tipspoligami Poligami sangat berat untuk isteri hingga tidak sedikit yang melihat perceraian sebagai jalan keluar dari segala sakit h...