Thursday, June 20, 2013

Abdullah 3 tahun

Abdullah tak sihat..demam nak besar :)

Sekali sekala duduk kat meja tulis papa...

Abdullah dah besar..tak nak diikat dalam seat :O

Abdullah suka Zainab :D

Tolong kemas rumah BR aunty Aishah :O

Naik basikal dengan mama di Bukit Cherakah.. 'mama ni pandai ke naik beskal..' :D

Dengan kawan-kawan di playgroup Mutiara Gombak

Belajar pijak pasir..

Dengan Zainab di library Shah Alam..

Di Big Bad Wolf, Serdang... sabar tunggu mama window shopping :D

DI Bukit Cherakah...

Teman mama ke Masjid As Syarif Meru..

Saya pun ada masalah tau... :O

Kalau saya ngamuk..mama letak dalam bilik air :D

Tidur untuk membesar...deep sleep ... :D

Abdullah suka belajar

Penat gak teman Maktam jual wiper..mana orang nak beli nih... ;D

Konflik identiti satu tika dulu,...moga tak berulang :O Sibuk nak pakai telekung selalu..

Tempat fevret Abdullah, library Shah Alam...ada duck yang comel comel ;)     





"There is no single effort more radical in its potential for saving the world than a transformation in the way we raise our children." - Marianne Williamson

Moga ALLAH bantu saya dan kita semua mengubah dunia ini dengan kita mengubah cara mendidik anak <3 font="">

Saya letak gambar sebab blog ini dah sunyi sepi, saya tiada frekuensi nak update blog dengan tulisan... :(

Terima kasih mengunjungi blog saya, doakan saya istiqamah beriman dan berkongsi kebaikan :) Sayang semua...



 



3 comments:

DYatie ABakar said...

Semoga menjadi anak yang soleh Abdullah..

Pinkbiruhijau said...

Sekali sekala elok jugak dik...happy birthday Abdullah hensem!

Pinkbiruhijau said...

Takpe sekali sekala ... Penuh dgn gambar n aktiviti Abdullah ... Happy birthday anak syurga!

Terima kasih di atas perkongsian hidup bermadu. Meski ujian akak amat berbeza namun bila jiwa dan hati ini gundah ... Blog adik akan akak jenguk untuk mencari kedamaian dan kefahaman mengapa poligami itu allah bagi pada lelaki meski poligami masa ini pelbagai rupa!

Poligami: Sebelum Bercerai

#tipspoligami Poligami sangat berat untuk isteri hingga tidak sedikit yang melihat perceraian sebagai jalan keluar dari segala sakit h...