Sunday, February 5, 2017

Mencari hadiah Ekslusif untuk yang tersayang..? Diffuser..!



Young Living Diffuser & Essential Oils (EO) sebagai hadiah eksklusif untuk yang tersayang <3 span="">
=====

Hari itu bila sembang-sembang dengan bakal pengantin, saya cadangkan bakal isteri itu buat persiapan bilik tidur agar cantik, bersih dan wangi segar.. saya cadangkan beliau menggunakan diffuser ini..! Hadiahkan kepada diri sendiri dan suami..! 🎁


Terfikir nak kongsi dengan kalian juga produk yang bagus berkualiti ini <3 span="">

Jadi kalian Mencari hadiah istimewa untuk isteri dan anak anak tercinta? Atau untuk teman teman baik yang bakal berumahtangga?

Hadiahkan EO Diffuser (penyegar udara) ini berserta pilihan EO asli yang pelbagai jenis lagi penuh khasiat..!

Alhamdulillah :D   selama ni saya tercari cari air freshener untuk gunakan dalam bilik, untuk bau wangi sedap lagi menyihatkan udara tanpa bahan kimia merbahaya- sekarang dah jumpa yang terbaik..!


Lavender dan Lemon EO yang pure ini Allah jadikan ada molekul halus yang membantu tubuh dan minda jadi relaks, mengurangkan stress, bau nya sweet lembut dan punya sifat membersih udara <3 span="">

Peppermint oil adalah fevret saya.. bau segar bila di diffuse dan berangin bila 1 titik disapu rata ke kulit membantu menyegarkan minda dan tubuh..!

Kajian menunjukkan banyak sekali air freshener komersial di luar sana yang tinggi kandungan bahan kimia merbahaya seperti toluene, benzene, formaldehyde and phthalates yang memberi efek negatif jangka panjang kepada sistem imun badan, otak malah kesuburan.

Jom dapatkan penyegar udara sihat lagi terbaik ini dengan pilihan EO bau yang sweet, fresh, romantic, relaks untuk anak anak dan mama papanya juga..!

Harga ahli:

Diffuser RM 284
EO Lemon 15 ml RM 51
EO Peppermint 15 ml RM 98

Whatsapp saya di 013 377 6878 untuk pertanyaan lanjut dan pembelian. 

 <3 span=""> ⚘🌻🌼🌱🍀🍃🍋🍒








No comments:

Poligami: Sebelum Bercerai

#tipspoligami Poligami sangat berat untuk isteri hingga tidak sedikit yang melihat perceraian sebagai jalan keluar dari segala sakit h...