Tuesday, February 11, 2014

Jualan Buku Poligami Online



Assalammualaikum wa rahmatullah

Stok baru buku poligami dah sampai alhamdulillah ♡ Dapatkan naskah anda atau hadiahkan kepada teman teman, saudara mara jiran tetangga yang telah dan akan berpoligami. .! 

Juga untuk semua yang mahu meluaskan kefahaman tentang poligami dan hal hal yang berkaitannya. .!

----

Tajuk "202 Pelajaran Berkenaan Poligami"

Harga RM 19. Selepas diskaun = RM 16. 

Postage RM 6 Semenanjung.
RM 9 Sabah/Sarawak (Sebuah buku). Penghantaran setiap hari Selasa & Khamis. 

Cara pembelian:

1. Bayar ( Bank in) ke akaun CIMB Nurul Adni Adnan No akaun: 1277 0002188 208. 

2. Mesej kepada  013-3776878 (Puan Nurul) atau PM fb Nurul Adni Adnan - nama penuh, alamat, no telefon, bilangan buku dan resit bayaran.









3 comments:

Cikgu Abah said...

bahaya ni...baca tajuk je dah jadi isu...belum baca isi lagi...kalau baca isi barulah tak jadi isu..

Anonymous said...

Salam puan..saya perlukan pendapat dan pandangan tapi x tau mcm mana nk hubungi puan..saya isteri pertama. Suami saya bkahwin secara rahsia 3 bln lepas..pd mulanya saya marah sedih..tp kemudian slps bfikir & bertenang saya redha dgn ketentuanNya..saya dpt menerima madu saya dan saya yg pertama mhulurkan silaturrahim pada dia..mslh wujud slps itu..madu saya xdpt terima sikap terbuka saya..dan mcm2 fitnah dia taburkan terhadap saya..suami pulak lbh pcayakan isteri kedua..x cukup dgn itu..mcm2 sms berbaur hinaan dan makian dia hantar kepada saya..namun saya masih bersabar..dan hari2 dia tanya suami saya bila suami hanya nak menceraikan saya..paling sedih sekarang sekali sekala je suami saya pulang ke rumah..waktunya dan cutinya byk dirumah isteri kedua..saya betul2 diabaikan..bila saya tanya kenapa tak ceraikan saya jika x mmpu lakukan tanggungjawab dengan betul..dia kata x sanggup berpisah dengan saya..tolongla bagi pandangan puan..saya x kenal orang yang hidup bermadu..saya harap puan dpt memberi sedikit pandangan..

Anonymous said...

Assalamu'alaykum puan,tertarik dengan bukunya, tapi saya tinggal di indonesia. Apakah ada versi bahasa inggris?
Boleh dikirim ke indonesia, jakarta? Saya akan transfer ke rekening puan. Terimakasih sebelumnya.

Poligami: Sebelum Bercerai

#tipspoligami Poligami sangat berat untuk isteri hingga tidak sedikit yang melihat perceraian sebagai jalan keluar dari segala sakit h...